ZAŠTO NE DOBIVAM MIŠIĆNU MASU?     (ZA MUŠKARCE)
05 lip 2017

ZAŠTO NE DOBIVAM MIŠIĆNU MASU? (ZA MUŠKARCE)

Postoji niz razloga zbog čega ne dobivate mišićnu masu uz trening. Ovdje ćemo Vam navesti nekoliko klasičnih primjera zašto se to, zapravo, dešava.

  • Imate iste prehrambene navike kao prije 10 godina. Na osnovi vaših treninga trebali biste hraniti tjelo kako bi imali dovoljno energije za vježbanje i proteina za razvoj mišića. Pobrinite se da vaši obroci sadrže dovoljno bjelančevina, složenih uglikohidrata i masnih kiselina.
  • Ne konzumirate dovoljno bjelančevina  i uglikohidrata prije i poslije treninga.
  • Ne trenirate mišiće redovito i/ili dovoljno. Ako svaki dan trenirate drugu grupu mišića (npr. ponedjeljak=bicepse, utorak=leđa, srijeda=noge), a ne vidite napredak, možda je trenutak da promijenite rutinu. Probajte za promjenu tri puta tjedno trenirati istu grupu mišića. Mogli biste tada vidjeti promjenu.
  • Imate previše tjelesne masnoće za vidljiviji dobitak mišića. Kad imate više masnoće testosteron nije u optimalnoj razini, a razina hormona kortizola je previsoka. Kortizol smanjuje sintezu proteina što je ključno za opravak i izgradnju mišića. Kad imate previše masti, Vaše tijelo je u kataboličkom stanju (gubitak mišića) umjesto u anaboličkom stanju (dobitak mišića).

Dražen Vrbančić / V-Shapedbody