5 PRAVILA ZA VAŠE LJETNO TIJELO
03 tra 2017

5 PRAVILA ZA VAŠE LJETNO TIJELO

  1. Odlučite se za vježbanje cijelog tijela umjesto da se fokusirate na jednu mišićnu grupu. Vježbanje cijelog tijela pogodno je za brzi gubitak masnoća i povećanje mišične mase. Probajte uključiti čučnjeve, bench press, sklekove ili veslanje za optimiziranje vašeg metabolizma.
  2. Ne smanjujte unos kalorija! Preveliko ili drastično smanjivanje kalorija može negativno utjecati na vaše rezultate - može dovesti do usporavanja metablizma, smanjenu mogućnost oporavka nakon treninga te smanjenu radnu sposobnost tijekom ostatka dana.
  3. Odlučite se za manji do umjereni aerobni intenzitet umjesto konvencionalnog kardia. Ovaj tip vježbanja je dokazan za kontinuirani gubitak masnoće do čak 24 sata nakon treninga!
  4. Nemojte se bojati masnoća u prehrani! Esencijalne masne kiseline (sjemenke, orašasti plodovi, kokosovo ulje, masline, avokado) ključne su za normalnu i učinkovitu funkciju tijela. Ograničavanje unosa esencijalnih masnih kiselina može biti štetno za vaše zdravlje.
  5. Nastojte ne biti pod utjecajem  vlastitih prijatelja ili obitelji (''samo jedan griz!''). Držite se vaših ciljeva i bez ustručavanja recite: ''ne, hvala''. Ako pratite ovih 5 pravila, brzo ćete doći do izgleda koji želite i zaslužujete!

Dražen Vrbančić / V-Shapedbody